lørdag 26. januar 2013

noe noa skjerf - til meg selv

Jeg har laget ganske mange noe noa skjerf nå, og etter å ha laget 2 hvite noe noa skjerf som gaver, fant jeg ut at det måtte jeg lage til meg selv og. Jeg har ett i marine og, men hvitt er mer anvendelig fant jeg ut.

mønster: noe noa + heklet blomst (jeg tok 2 dobbeltstaver istedenfor kun 1, og laget enkle)
garn: mandarin naturell og candy
pinne: 3,5 og 1,75
mengde: 66g

✻ღϠ₡ღ✻
(¯`✻´¯) ♥ God lørdagskveld alle sammen.♥
  `*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻.¸¸.Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Si noen positive ord til en venn,
det kan bety mer enn du tror.
Ensomhetens vei er tung å gå alene.
Veien ut av ensomheten, er kanskje deg.
Stopp opp og hjelp medmennesker i nød,
fordi omtenksomhet er livets brød.
De billigste gaver er smil og latter,
gleden det gir er kostbare skatter.
Tenk gode tanker om alle på din vei.
Det du gir, kommer som regel tilbake til deg ♥

Kos dere og ha en nydelig kveld ♥

1 kommentarer:

Solfrid sa...

Noa noa er et morsomt skjerf.
Fint og morsomt var også det reveskjerfet ditt lenger nede.
Litt vanskelig å kommentere her fordi du ikke har åpnet for alle, dvs Navn/nettadresse. Men så kom jeg på at jeg har jo google-konto også :-)

Legg inn en kommentar

takk for at du kom på besøk til meg og legger igjen en hyggelig kommentar