onsdag 29. januar 2014

Oldemorsrute

Her kommer enda en oldemorsrute, ser lovende ut for teppet mitt. Vokser sakte men sikkert. Jeg fant en along på Facebook, med block a week, de har lagt ut 3 allerede, så jeg startet med den siste de har lagt ut, satser på å få laget de 2 før nr 4 kommer.

Ellers har det blitt litt rydding på scrappe-/hobbyrommet i dag og, nå er alt av hyller vasket og ryddet i. Er kun project lifetingene, på gulvet og scrappebordet igjen nå. Går sakte men sikkert fremover. De nye boksene skal kjøpes i morra, så da blir det å fylle de på fredag. Gleder meg til å få rommet ferdig, cuttlebugen er og oppe igjen, og da kriblet det etter å stanse ut ting med den.

Her er ruta mi:


Garn: mandarin naturell
Pinne: 3,5
Mengde:

✻ღϠ₡ღ✻
(¯`✻´¯) God kveld alle sammen
  `*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻.¸¸.Ƹ̴Ӂ̴Ʒ..
Hvis jeg kan varme ditt hjerte,
hvis jeg kan få deg til å smile,
da vil jeg kalle det en god dag

Ønsker dere en fin onsdag 

3 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Det var en flott oldemorsrute.

Elin sa...

Så flink du er som klarer å holde fast på å hekle. Da blir det ikke lenge til du har et helt teppe. denne ruta ble kjempefin! Veldig deilig å få rydda i hobbytingene. Jeg skal snart ta fatt på mitt hobbyrom. Det trenges, skal jeg si deg. Ha en fin dag!

mimouna sa...

Så mange artige ruter du hekler, blir et fargerikt og flott teppe til slutt dette her!

God helg!

Legg inn en kommentar

takk for at du kom på besøk til meg og legger igjen en hyggelig kommentar