fredag 10. januar 2014

Amigurumi figurer

Tenkte jeg skulle vise dere hva jeg laget til brodern og sønnen til jul. De liker veldig godt Lucky Luke begge to. Så da var det å finne restegarnet mitt og hekle to slike. Brodern fikk først, og med en gang snur sønnen seg, og sier " sånn håper jeg du kan lage til meg og". Så da var det jo flott at neste pakke var til sønn med samme innhold.


Garn: mandarin naturell                 
Pinne: 3,5

 ✻ღϠ₡ღ✻
(¯`✻´¯) God kveld alle sammen

  `*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻.¸¸.Ƹ̴Ӂ̴Ʒ..
Uken er over og helgen er her!
Fyll den med kos og med solskinnsvær.
La helgen bli god og dagene fine. 
Ta vare på venner, deg selv og dine.
Når uken kommer og helgen svinner,
finn da frem de varme minner.
Fortell da også til de du har nær,
at så lenge du lever har du dem kjær

Ønsker dere en fin helg ❤️


8 kommentarer:

Soline sa...

Så flotte figurer!

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Dæsken de var stilige.Liker åssa Luky Luke. :)

Siddis back home sa...

Så stilige de var! Ha en fortsatt god helg hos deg!

Hanne sa...

Haha - ja, da kunne det jo ikke klaffet bedre :-)
God helg!
Pludrehanneklem

mimouna sa...

Du er så flink med sånne små figurer, så jo hvem det var før jeg leste teksten. Kult med sin egen Lucky Luke!

Jeg holder på å hekle en sånn liten mus nå. Tror jeg får det til. :)

God helg.

hobbyvenn sa...

Så flotte figurer. Ser ut til å være mye arbeid på disse, men så ble de jo flotte også da..

Beate sa...

Disse var kule!

Anonym sa...

Så flotte figurer du har laget! Moro at de blir så verdsatt av mottakerne :)

Legg inn en kommentar

takk for at du kom på besøk til meg og legger igjen en hyggelig kommentar