fredag 24. januar 2014

Orden i hekletøyet

Til jul var jeg så heldig å få ei flott veske til å ha hekletøyet i. Den måtte stå litt til lufting, da den luktet litt. Nå var den endelig klar til å taes i bruk.

Her ligger garn jeg har brukt av, slik at de er lett tilgjengelig til nye prosjekt, i midten er oppskrifter og notatblokker. På utsiden har jeg saks, kulepenner, målebånd mm. I pennalet er alle heklenålene mine.

Bakerst ligger prosjektene jeg holder på med + boksen jeg har med på håndball-/fotball- treninger/ 
kamper. Da blir ikke garnet stygt og alt holdes på plass. Den får fin plass i håndveska og. 

 ✻ღϠ₡ღ✻
(¯`✻´¯) God kveld alle sammen
  `*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻.¸¸.Ƹ̴Ӂ̴Ʒ..
Må helgen bli fin og et koselig minne.
Må alle problemer bli små og forsvinne.

Må alt hva du gjør bli som du vil.
Det har du fortjent, fordi du er til

Ønsker dere en fin fredag 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for at du kom på besøk til meg og legger igjen en hyggelig kommentar